Cerere oferta

    TOP Metrology oferă soluții de finanțare pentru achiziționarea de echipamente noi

    Top Metrology are parteneriate cu următoarele companii de leasing.

      Solicită finanțare

      1.000 - 10.000 €
      10.000 - 100.000 €
      100.000 - 250.000 €
      250.000 - 500.000 €
      500.000 - 1.000.000+ €

      Condiții financiare standard (Persoane Juridice și PFA)
      Poți opta pentru finanțare în EURO sau LEI, la alegerea ta.

      Perioada de finanțare*:
      – finanțare în LEI: 12-72 luni pentru finantari in LEI
      – finanțare în EURO: 12 – 60 luni pentru finantari in EUR
      *Perioada maximă de finanțare se calculează de la anul de fabricație al bunului până la finalul contractului de leasing

      Avans:
      – finanțare în LEI: min. 10%;
      – finanțare în EURO: min. 15%

      Costuri competitive, adaptate proiectelor tale.

      Dobânda de finanţare este variabilă, cu prag minim, revizuibilă trimestrial, în funcţie de indicele EURIBOR (3 M)
      Comisionul de analiză dosar este flat, aplicabil la valoarea bunului finanţat;
      Comisionul lunar de administrare este aplicat la valoarea finantata initial;
      Valoare reziduală: flexibilă, în funcție de durata contractului;
      Asigurare: ALL RISK, cu cote de asigurare avantajoase, prin asiguratori agreați;
      Modalitate de plată: rate lunare/trimestriale/sezoniere, în funcție de specificul activității tale.

      Cursul de facturare a platilor va fi cursul de vanzare EUR/RON al BCR din ziua emiterii facturii.

      Pentru receptionarea unei oferte indicative personalizate, va rugam sa ne contactati la office@topmetrology.ro sau
      +40 31.435.8402

      Beneficii suplimentare la finanțarea în lei:

      Avansul minim necesar este mai mic;
      Nu plătesi diferențe de curs valutar la achiziția bunului sau la achitarea ratelor;
      Perioada de finanțare poate fi extinsă.

      Avantaje CLIENT

      BUGETARE CORECTA
      – Avans 0%;
      – Facturile de chirie sunt total deductibile;
      – Chiria in Euro este constanta pe durata contractului a.i. se pot planifica costurile pe o perioadă indelungata
      – Bonitatea financiara a firmei nu este afectata;

      RAPIDITATE – Raspuns pentru cererile trimise spre analiza in maxim 24 de ore;

      SIMPLITATE – Actele necesare pentru luarea unei decizii sunt minimale si se trimit scanate pe e-mail;
      – Platile sunt trimestriale;

      1.       Clienti eligibili:

      • Persoane juridice
      • Persoane fizice autorizate (notari, avocati, medici, arhitecti, etc)

       

      2.       Bunuri eligibile:

      • echipamente IT si de birou, pentru copiere si printare, echipamente profesionale de curatenie, generatoare electrice, echipamente pentru service-uri auto, mobilier de birou, CNC-uri, echipamente HoReCa, sisteme monitorizare flote auto, echipamente topografice , echipamente medicale, sisteme de supraveghere/securitate, echipamente de telecomunicatii etc.

       

      3.       Conditii de inchiriere:

      • avans 0%;
      • perioada de baza a contractului: 18-60 luni ;
      • asigurare electronica anuala: 1.47% bunuri IT fixe; 2.10% alte bunuri fixe; 2.52% bunuri mobile  (minim 50 Euro/an), procentele aplicandu-se la valoarea initiala a produselor inclusiv TVA;
      • comision administrare: 1%, minim 50 Euro (se plateste o singura data) ;
      • valoare minima pe contract 500 Euro;

       

      4.       Documente necesare pentru analiza financiară (se trimit scanate pe email):

       

      PERSOANE JURIDICEPERSOANE FIZICE AUTORIZATE

       

       

      1. Fisa tip completata (se poate descarca de pe www.grenke.ro );
      2. Bilant decembrie 2019 (inclusiv dovada depunerii)
      3. Balanta de verificare contabila la decembrie 2019
      4. Ultima balanta de verificare contabila inchisa pe 2020  – nu mai veche de 2 luni
      5. Oferta in Euro emisa de furnizorul echipamentelor;

       

       

      1.      Fisa tip completata (se poate descarca de pe www.grenke.ro );

      2.      Declaratia de impozit pe anul 2019;

      3.      Registrul de incasari si plati pe ultimele 3 luni;

      4.      Oferta in Euro emisa de furnizorul echipamentelor;

       

       

       

      Analiza financiara simplificata (timp de raspuns 6 ore)

       

      Puteti aplica pentru analiza simplificata daca indepliniti cumulativ urmatoarele conditii:

      • valoarea maxima a echipamentelor este de 10.000 Euro + TVA
      • firma dv. are forma de organizare SRL sau SA si este infiintata inainte de 01.01.2017
      • in anul 2019 ati realizat o cifra de afaceri de cel putin 500.000 RON.

       

      Actele necesare analizei simplificate sunt:

      • Fisa tip completata (se poate descarca de pe grenke.ro );
      • Oferta in Euro emisa de furnizorul echipamentelor;

      Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati la office@topmetrology.ro sau +40 31.435.8402

      TRANSPORT GRATUIT

      pentru toate produsele pana la sediul dvs.

      CONSULTANTA

      solutia optima pentru aplicatia dvs.

      MONTAJ

      punerea in functie si efectuarea testelor

      INSTRUCTAJ

      instruirea personalului pentru operare optima

      SERVICE TEHNIC

      in perioada garantiei si post-garantie